BE A REBEL

BE A REBEL

Samen met IQ-Media, Advice en de andere leden van de communicatiecommissie, mocht Stunned de identiteit voor het Jong Management Congres Zwolle 2014 verzorgen. Na overleg van de communicatiecommissie van Jong Management Zwolle, kregen wij de afdeling ‘Stijl’ in de kundige schoot geworpen.

IQ-Media en Advice verzorgen de online en offline communicatiemiddelen van het congres. Thema van het congres? Be A Rebel. Dan kun je gaan voor de motorrijder met de sigaret (ugh ugh cliché). Of James Dean meets Jan Cremer X Kanye West (Cliché). Maar zo zijn wij natuurlijk niet getrouwd (Cliché).

Neen, mijnheer! Wij hebben weer eens alles uit de creatieve kast getrokken. Check de visuals die voor zichzelf spreken: rebels in verschillende soorten en maten. Van Dragon tot Vogel tot Vis. Kleurrijke afwijkende types.

Opdrachtgever Jong Management

Labels Branding, Web, Campagne

BE A REBEL
BE A REBEL
BE A REBEL
BE A REBEL

"Als je de richting van de wind niet kunt veranderen,
verander dan de stand van je zeilen."

H. Jackson Brown

BE A REBEL

Meer weten? Bel of mail ons voor een afspraak.
0384210651 info@stunned.nl