sit and wonder.

Branding. Visie. Vormgeving.

Harvink wilde een nieuwe branding, met een aangescherpte visie en vormgeving voor hun diverse communicatie-uitingen.
Het meubelmerk wilde het roer omgooien: in doen en laten, in kleur en vorm. En het mocht wel een tikkeltje ‘eigenwijs’ zijn.
Deze open vraag getuigt van lef en daar houden wij van.

De herpositionering is op de IMM Cologne, Keulen door Harvink gepresenteerd en zeer goed ontvangen. Aan ons nu de eer om met gepaste trots en dito borstklopperij Harvink als communicatieproject te presenteren. Sit and Wonder.

De hele communicatie (positionering/concept/fotoshoot/website/
video/beursstand) bedacht en uitgevoerd door Stunned.
Met als pronkstuk een fantastisch bijna kunstzinnige visitekaartje:
Het Koffietafelboek!

Opdrachtgever Harvink

Labels Branding, Web, Video, Campagne, Print

sit and wonder.
sit and wonder.
sit and wonder.
sit and wonder.
sit and wonder.
sit and wonder.
sit and wonder.
sit and wonder.
sit and wonder.
sit and wonder.

Zitten is geen kunst.
Iedereen kan het.
Zitten hoort bij dit leven zoals in de rij staan hoort bij de supermarkt.
Zitten is geen kunst.
Zitten is van alledag en van overal.

Zitten wordt pas kunst, en een luxe, als de realiteit een tikje scheef staat.

Voor wie nuance en schoonheid wil zien,
kan zitten een moment van bezinning zijn. 
Zit stil en kijk eens om je heen.
Of sluit je ogen en verlos je van de dagelijkse sleur.

Je kunt kunst creëren, er onderdeel van uit maken.
Je kunt het cultiveren. Je kunt het zijn.

Sit and wonder.

sit and wonder.
sit and wonder.
sit and wonder.
sit and wonder.
sit and wonder.
sit and wonder.
sit and wonder.

Meer weten? Bel of mail ons voor een afspraak.
0384210651 info@stunned.nl