Stunned als MarketingMatchmakers: Harvink & Deelder.

Stunned als MarketingMatchmakers: Harvink & Deelder.

Na ampel overleg en een vrijzinnige brainstormsessie, riep Erik Eureka, toen de naam Deelder, Jules Deelder viel. Waarom niet Harvink aan Deelder koppelen. Een stand opzetten als een virtual living room van de dichter. Want Deelder heeft jazz, en de groove. En Harvink heeft ook jazz, en niet te vergeten De Groove
Zo gezegd, zo gebeld: Deelder vond het een ‘prrrima plan, weetje’. 
Video opgenomen van Deelder die de lofzang praat op De Groove. Foto’s gemaakt als decor voor de stand. Et voila, hupsakee. Vier weken later was HarvinkDeelder de ster van de show. 

(Het zag er tip top uit. En vooral de blikken van collega standhouders gaven ons een mission accomplished –gevoel)

Opdrachtgever Harvink

Labels Branding, Video, Campagne

Website www.harvink.nl

Stunned als MarketingMatchmakers: Harvink & Deelder.

Een Groove is niet zichtbaar,
een Groove is voelbaar.

J.A. Deelder

Stunned als MarketingMatchmakers: Harvink & Deelder.
Stunned als MarketingMatchmakers: Harvink & Deelder.
Stunned als MarketingMatchmakers: Harvink & Deelder.
Stunned als MarketingMatchmakers: Harvink & Deelder.
Stunned als MarketingMatchmakers: Harvink & Deelder.
Stunned als MarketingMatchmakers: Harvink & Deelder.
Stunned als MarketingMatchmakers: Harvink & Deelder.
Stunned als MarketingMatchmakers: Harvink & Deelder.
Stunned als MarketingMatchmakers: Harvink & Deelder.

Meer weten? Bel of mail ons voor een afspraak.
0384210651 info@stunned.nl