NAPPAZ

NAPPAZ

Verzoeknummertje van Vroomshoop Bedden/Nappaz “Kunnen jullie ons merk helemaal opnieuw uitvinden zonder de historie er van te verloochenen? En while you're at it: zet het nieuwe Vroomshoop en onze nieuwe lijn Nappaz dan ook ff in de etalage.”

Kijk, dat zijn de verzoeknummertjes die wij bij Stunned graag krijgen. Stoeien met branding, merkbelofte en corporate identity; een strategie uitstippelen, schetsen maken van een logo, een website ontwerpen. Vaktaal en jargon, we weten het, maar het levert dan ook wel wat op. Met trots tonen wij - rechtstreeks van de tekentafels van Stunned - het geheel gerenoveerde Vroomshoop Bedden & Nappaz. En al zeggen we het zelf: not too bed, hè..

Opdrachtgever NAPPAZ

Labels Branding, Web, Campagne, Print

Website nappaz.nl

NAPPAZ

Stronger than Nature. Nappaz is nieuw en staat voor fris, energiek en oersterk.
De bijbehorende website toont de nieuwe, frisse en energieke corporate identity.

NAPPAZ

...op de website uitgebreide en tevens overzichtelijke productinformatie van bedden en kasten.

NAPPAZ
NAPPAZ
NAPPAZ

De kernwaarden van Nappaz, mooi gevangen op papier t.b.v. dealercommunicatie.

NAPPAZ
NAPPAZ

Decorum, de veelkleurige schoonheid van de natuur, gevangen in een beurspresentatie.

NAPPAZ

Recycle met Nappaz. Maak van je bed een tuinbank. Broodplankjes? Boekenkast? Een online campagne, geënt op duurzaamheid en recycling. 

NAPPAZ

Meer weten? Bel of mail ons voor een afspraak.
0384210651 info@stunned.nl