Overvloed (Corporate identity en positionering)

Overvloed (Corporate identity en positionering)

Bonte klantenwensen waar onze chief design errug blij van werd: speels & sprankelend, kleurrijk en met beweging. Trek dan de krijtjes maar uit de kast en maak het bord leeg. Met Overvloed voegt Dimence Groep een nieuwe dimensie aan haar bedrijfsvoering toe. Overvloed is een slim en uitgekiend traject, dat inspeelt op de veranderende maatschappij met haar veranderende wensen.

Dat wij de pitch voor de ontwikkeling van de huisstijl en de positionering gewonnen hebben, is logisch (anders zag u hier geen tekstje Overvloed staan..;-] ). We hebben in goed overleg gekozen voor een mix van animatiefilmpjes - kleurrijk en helder - en het betere, old school printwerk (flyers/krantje). Algemene deler? ’t Is serieus informatief, maar met een blij karakter. Een visie die vol in de lentebloei staat, in de kleuren rood, oranje en geel. Want zó presenteer je een zonnige toekomstvisie.

Opdrachtgever Dimence Groep

Labels Branding, Video, Campagne

Overvloed (Corporate identity en positionering)
Overvloed (Corporate identity en positionering)
Overvloed (Corporate identity en positionering)
Overvloed (Corporate identity en positionering)
Overvloed (Corporate identity en positionering)
Overvloed (Corporate identity en positionering)
Overvloed (Corporate identity en positionering)
Overvloed (Corporate identity en positionering)

Meer weten? Bel of mail ons voor een afspraak.
0384210651 info@stunned.nl