Oerprovincie van Nederland

Ten behoeve van de herpositionering van Marketing Drenthe werd Stunned uitgedaagd om een visual identity te ontwikkelen. Design, fotografie en video uit eigen keuken werden volop ingezet om de provincie Nationaal én Internationaal op de kaart te zetten als Oerprovincie van Nederland. Zo steeg het aantal overnachtingen met bijna een half miljoen sinds 2016. Cijfers waar wij als strategen heeul blij van worden.

 

SKILLS INGEZET VOOR DIT PROJECT

Visual identity, Concept, Campagne, Video, Fotografie, Storytelling, Strategie

Marketing Drenthe

Campagnes
De Oerbnb, Mammoet en Pauper campagne waren daarmee de paradepaardjes onder de campagnes van afgelopen tijd. Met verschillende campagnes gedurende de afgelopen drie jaar richtten we ons steeds op een andere doelgroep: Van stellen, tot kinderen en gezinnen met kinderen.

Skills ingezet voor dit project
  • Visual identity
  • Concept
  • Campagne
  • Video
  • Fotografie
  • Storytelling
  • Strategie

Weten wat we voor jouw merk kunnen betekenen?

Bel of stuur een mail

Contactgegevens

038 421 06 51
STNND.